Första skoldagen!

Min morgon blev nog den roligaste på länge!
Jag vakna och gjorde fika sen skulle jag sminka mig och då skrek mamma "AAAAAH, EN EKORRE!" och då sprang jag dit direkt och då var den en ekorre i Tims rum! xD
Jag garva så jag höll på att dö!
För mamma sprang ner och stängde in sig i sitt sovrum och Tim våga inte gå där ifrån, men till slut så sprang den in i köket och då hoppa jag upp på diskbänken och kasta en diskborste på den och då sa Tim "Döda den inte!!" och jag titta på han och sa "tror du att jag kan döda den men en biskborste?! xD" hahaha han är ju dum i huvudet! x)
Sen börja mamma skrika och säga vart den sprang och det var jag som var tvungan att försöka ta fast den för mamma stod bara men dörren på glimt och skrek massa saker, hehe.
Men till slut så sprang den ut igen och mamma skynda sig till jobbet x)
Och sen var jag oxå tvungen att gå till skolan,
Skoldagen var chill!
Vi fika,fyllde i agendan,gick promenad och åt lunch sen sluta vi! ;D
Och då for jag och Sara till mig och satt vi datan ett tag,
Sen for vi på raggen med Enoch,Bojjan,Robin och Stefan ;p
Vi for typ överallt i byn,
Kom iaf nyss hem typ, ska snart äta och sen blir det utgång igen! :)
Puss! ♥ /Nf
2 kommentarer
Anonym
2009-08-24 18:01:17

Skönt att du kan leva livet trots att allt är jobbigt! Och jag lovar dig, fortsätter du som du gör nu så känns det mycket bättre om ett par veckor än om du går tillbaka till honom. /Syster


LH
2009-08-24 18:20:01

Haha finbesök i tims rum :P




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR