Påsklov!

Åkte i backen till 13.00, fast dom sista 30 min satt jag och Sara bara inne och slöa!
Det var så tråkigt.
Efter det for jag hem och satt vid datan tills jag fick ork att hoppa i duschen :)
For och åt med Sara,LH och Lollo på pizzan.
Det är en ny ägare nue!
Hon kommer från thailand så nu har vi oxå thaimat ! ;D
Fast jag var nyttig och tog kycklingsallad.
Efter maten så drog vi till Bojjan och Emil BJ! ;p
Vi satt och prata på som fan om allt typ,
Mest om Bojjans mensvärk!
Sen kom Stefan,Christian,Mojje och Enoch in i Emils lilla barack!
Men sen drog vi till Sara för Lollo skulle hem,
Vi gick sedan vidare till Christian och snodde Enochs moppe nycklar! :)
Och nu har jag PÅSKLOV !!
Har längtat som fan! :D

Ska sova hos bby inatt :)
Och nu orkar jag inte skriiva mer!
Godnatt <3 / Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR