Its not over!

For till Jokkmokk efter lunchen på skolan,
Åkte buss dit för att vi inte vill att skolan ska stängas ner elr att 6-9:an ska flyttas till JOKKMOKK!!
Aldrig i mitt liiiiiiiiiiv! ;o
Dom kan ju drömma vidare för jag ska då INTE dit!
Och det menar jag!
Jag ger inte upp, kommer kämpa vidare för att gå vidare i Vuollerim! <3
Sen när jag kom hem från Jokkmokk så for jag ut med Milla och jogga 97:an :)
Det gick jätte bra,
Milla blev oxå rik på vägen, hon hitta en 10:a! x)
Hon blev jätte glad och for och köpte 3 små godisar till mig och 3 till henne,
Efter det så for jag till C och var med honom,
Vi for då vidare till mig där vi inte gjorde så mkt,
 Satt mest vi datan och slöa :)

Nu ska jag iaf gå och lägga mig,
Godnatt <3 / Nf

Och Jokkmokk,
It's not over!
2 kommentarer
IRMA
2009-04-21 07:30:39 » http://anotherreason.blogg.se/

hihihi okej:]<3<3 mälskar dig!<3


Camilla
2009-04-21 18:39:21

Hehe du tvingade mig ju att köpa godis til dig? :O <3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR