GLAD PÅSK!

Glad påsk alla!
Hoppas ni får en bra påsk :)

Dagen börja med att hoppa i duschen,
Efter en varm skön dusch satt jag mig med datan vid köksbordet,
Jag är hemma helt själv så då brukar jag sittar i köket med datorn och lyssna musik :]
Sminka mig och gjorde mig klar för att gå ut,
Tänkte ta en promenad med Cicci men det blev inte av,
Gick inte ut alls. 

Så ska gå en sväng med Cicci nu, som planerat,
Får se om jag får med Milla ut oxå :)
Heys <3 / Nf




Mamma har stopat fram några saker jag,Tim och Sandra har gjort då vi var mindre ;)
(Tim har gjort kycklingen med stora ögon, Sandra har gjort häxan och jag kycklingen närmast kamerna :])



Iam HAPPY! :]

2 kommentarer
LH
2009-04-10 15:39:47

DU ÄR VACKER ! <3


Camilla
2009-04-10 22:38:07

Fin =)<3 Du svarade inte när jag ringde ;s<3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR