drygt påsklov?

Är det bara jag som tycker att det här påsklovet SUGER?
Det händer ju ffs inget ! ;o
Får ta och hitta på nått kul nue!

Igår så vackna jag 12.00 som idag då,
Jag satt vid datan och lyssna på musik :)
Efter ett jag så gick jag ner och fixa iårdning mig,
Sen efter maten for jag och mamma och titta på Stigs nya hundvalp som heter Rufa! :)
Det var en jämthund, ( kommer bilder längre ner ;)
Efter att vi hade varit där så gick jag och möte Sara och så gick vi hem till mig och såg "the house bunny"
Det var inte så jätte bra men lite (a)
Då vi såg den så ringde Netto och sa att Sara skulle packa sina saker och dra åt HELVETE för att
Christian skulle komma till mig,
Men jag sa att jag skulle skicka hem henne (som jag då såklart inte gjorde)
Och så kom Christian till mig, men Sara var fortfarande kvar (a)
Kan ju inte bara skicka iväg henne,
Sen efter ett tag så for hon hem och då var jag med C :)
Efter vi hade sett en film så for han ut med Netto sanbbt för dom skulle ta en "janolof" som dom kallar de,
Och då han kom tillbaka fick han med sig Netto och då satt dom och höl på och gorma med min kamera :]
Dom kan den bättre än jag men! xD
Netto for efter att tag och då såg jag och C en till film och under den filmen somna jag!
Och idag då jag vakna frågade C vad jag hade drömt och då berätta kag och då sa ahn att jag hade pratat
i sömnen x)
Minns dock inte vad jag hade sagt!

Nu har C farit till Netto och jag ska hoppa i duschen :]
byebye! <3 / Nf



       

Rufa,.
Fick inte så bra bilder men hon rörde sig hela tiden! xD





Taylor Swift Love story! <3
1 kommentarer
sara
2009-04-08 13:06:14 » http://zaraviklund.blogg.se/

hahaha han trodde verkligen att jag skulle dra xd




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR