18 April

Vaknade 11.00 och så sminka jag mig osv :)
Efter det gick jag och mamma på affären för att köpa godis,

Köpte inte nå mkt för allt var typ slut! ;p
Innan vi gick hem gick vi förbi stig och hälsa på honom,
Hann med att gå ut med Ruffa och Sita dåe :)
Efter det for vi hem och åt och sen for vi till Stig igen ett tag,
Och så skulle vi till pizzan för Bullen skulle äta där och då skulle mamma med och jag tänkte hälsa på Fay<3,
Satt och prata med Fay och lite med Foki där och dom var så trevliga så!
Dom är seriöst för snälla!! <3
Måste träffa dom oftare (a)
Sen så drog jag och Fay till Stig för att gå ut med lillRuffa,
På vägen möte vi Stefan så han följde med,
Vi lämna Ruffa hos Stig och sen drog vi till Folkan där det är lan.
Fay,Stefan och nåra till for direkt vi kom dit men jag stanna och var med C :)
Jag coh C for hem till mig ett litet tag och sen for vi ut med Enoch på mopparna.
Jag fick då pröva C's moppe men jag höll på att fara in i kyrkogårdens stängsel!
Man var gode rädd!
For sen hem och så for C och E tillbaka till lanet ;p

Nu ska iaf jag kila :*
Godnatt <3 /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR