1 månad <3

Idag har jag och C varit ihop i 1 månad! <3

Ligger i sängen och lyssnar på musik :]
Ska snart ner och sminka mig men orkar inte ännu, det är så drygt (måste samla krafter xd)
C ringde mig 04.00 idag!!
Han sa att han skulle komma till mig och då var jag uppe till 6 och sen skicka han ett sms där det stod "jag kommer inte för jag kan inte lämna Emil själv" och då kan jag säga att jag inte blev glad!!
Hade suttit uppe i 2 timmar för att vänta på han och så kommer han int,
Sur tjej ;p
Somnade om till 11.30 då jag vakna av ett sms från C,
Sen så har jag varit med han hela dagen :)
Ska fara på pizzan och äta snart,

Ska dra nu ;D
Heys <3 /Nf
1 kommentarer
Klaraaaaaaaaa.devote.se
2009-04-20 12:52:54 » http://klaraaaaaaaaa.devote.se

Grattis till er sötisar gumms :) <3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR