Trött !

Tjoo alla pigga och trötta ...
Idag har pappa kommit hem från Egypten !! ;D
Länktade efter han jätte mycket !! <3
Han jobbar där och har snart bott/jobbat där i 5 år ....
Men äntligen kom han hem :)
Fast han har varit hemma flera gången innan.
Idag har jag oxå varit med Sara .
Vi for och titta då Grillen,Kritan,Hentik,Kottish,Jonken,Bojjan och Forre lana på folkan (A)
Det var ganska kul faktiskt !
För jag fick pröva spela CS (: Jag ÄGDE ut alla ! (NAAT)
Sen så kom Rigmor och körde ut mej och Sara :(
Så då gick vi hem till Saraa och såg CSI och Idol ..

Och nu sitter jag här och är SKIT trött ! -.-
Snart somnar jag !
Men jag ska ändå hinna se en film innan jag sover (A)

Godnatt för idag <3
// Najjsing^^
1 kommentarer
Anonym
2008-11-12 22:03:57

LOOOL va fick ni inte kolla på för Rigge!!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR