Tjoo! ^^

Det var ett tag sen sist (!)
Men jag har inte haft så mycket tid, har ju skolarbete att gööra osv ;P
(Skyller på de (A) )
Idag har jag iallfall varit på skolan och det var lika tråkigt som igår ;)
Men det som var dåligare idag var att vi hade IDROTT ! :'/
Med Arneeeee ! -.-
Han kan vara så irriterande ibland ! :/
Men det löste sej till slut .
Sen var jag hem och satt vid datan och chatta med folk till kl 5 då for vi till Stig för vi var bjudna på PALT ! ;D ;D
Efter en härlig middag for jag ut med Sara,L-H,Marcus.P,Marcus.B,Anders,Adam,Tim och Oskar .
Vi hade lika kul som vanligt !! :D Brottades och levde om .
Och nu sitter jag här och har jätte tråkigt .
Fast det känns bättre då jag tänker på Elin :)<3

Ingen Nadja utan hennes Elin ! <3<3;*

// Najje ^^
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR