Torsdag ....

Hej alla!
Idag så var det skolan som alla andra dagar !
Sen så var jag med Milla efter de :P
Vi gjortde typ ingenting alls !
Vi hade bara tråkigt förutom då jag muka med henne ! xD
Jag distrahera henne då hon spela nå spel !
Fy fan vad kul det var !! x'D
Sen så var jag fortfarande lite busig så jag tog en liten kopp men skit lite vatten och hedde på henne ;]
HAHA ! Då blev inte lille underbara Milla glad utan då blev hon stora arga Milla xD
Så hon atakera mej och typ tortera mej lite sen så sa hon att hon skulle hämnas sen drog hon hem xD
Då for jag till Sara och var med henne <3
Vi gjortde inte heller så mkt utom att lyssna på musik och rita (a)
Sen drog jag hem och skulle läsa men då var en viss person inne så jag ville skriva med
henne/honom istället för det är mkt bättre en nån bok !! <3
Aja godnatt <3 /NF
1 kommentarer
Sara
2008-11-22 00:26:40 » http://zaraviklund.blogg.se/

Hmpzz, Nadja kan de vara personen jag tänker på som var inne ? Möjligtvis nån som börjar på P ? xD<3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR