Tisdag ..

Hej idag har jag varit i skolan och det söög -.-
Men jag har oxå varit irriterad på Marcus.P och han "coola" gäng! :@
Dom snackar en jävla massa skit som inte är sant !!!
Jag blir så LESS!
Efter skolan så var jag med Katrin och Sara <3
Vi gjorde inte så mkt vi bara tråka .
Efter maten så satt jag vi datan och vänta på att Milla skulle ringa
och till slut gjorde hon de !
Och till slut kom Milla och Una till mej och vi gick vidare till Sara :D<3
Hos Sara gjorde vi inte så mkt ..
Vi tittade mest på stackars Rick som har blivit opererad :(<3
Han gnällde så mkt att man trodde att nån knivmörda han ...

Sen så for alla hem och nu sitter jag här och är lessmarcus.P!
Nu ska jag iallafall sova så jag glömmer han ett tag iallafall !!
NattiNatti <3 / N
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR