Söndag

Tjooh ! (:
Idag så vakna jag tidigt .
Kl halv 10 :P Det är tidigt för mej, iallafall under helgen !
Då satt jag vi datan och lyssna på musik .
Sen så skrev jag med Calles bror Adde och han sa att Calle mådde bra ! :D :D :D
Ett mirakle skedde !
Sen så gjorde jag inte så mkt alls .
På kvällen så for jag till Sara med sakerna vi ska ha med till EC .
Och då medans jag var där så prövade jag kläder jag skulle få av henne :D<3
Dom var as fina :]<3
Efter att jag prövar kläder så var kl 8 och då börja AndraAvenyn ! <3<3
Så jag stanna hos Sara så att jag fick se den sen så skulle jag hem :(
Direkt jag kom hem så satte jag mej och såg dom andra avsnitten från AA <3
Och nu ska jag soova !
Ska upp kl 6 och ducha osv ...
Godnatt iaf <3
BTW: kommer inte skriva på bloggen fören på Onsdag !
Ska ju på EC :/  SUCK ! / NF
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR