Lördag <3

Hejzan (:
Idag så har jag inte gjort nått specielt .
Har typ läst hela dagen :)
Det går typ inte  att sluta läsa "Om jag kunde drömma" !
Har bara 5 sider kvar typ ! :'(
Och 2:an är ut lånad så den kommer jag inte få på jätte länge!
Efter maten var jag med Sara och L-H och vi sår "Mamma Mia"
Den var faktiskt braa :)
Efter det satt vi i L-Hs säng och garva som fan! xD
Sen gick vi ner till köket och ramla ihop på golvet och skratta istället !
Vi hade så jävlaa kul !!!! x'D
Och sa alla vet är L-H min IDOL från och med nu <3(:
Hon är så jävla rolig ! <3
Sen for vi till Sara och hade tråkigt .
Och nu är jag hemma ...
Jag ska lägga mej och läsa dom 5 sidorna som är kvar :(<3
Natti <3 /NF
1 kommentarer
LH
2008-11-23 15:31:33 » http://saralindback.blogg.se/

HAHa ;p är jag din idol nue? ;D



"de blir billigare så" HAHAHAHHAHA x) <333




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR