Fredag <3

Tjozaan <3
Idag var det skola igen då,
Vi hade bara idrott,musik och elevensval (:
Efter skolan så fråga Marjo om jag ville vara barn vakt åt hennes 5 åriga son Johani och jag sa ja.
Sen så for jag på affären med mamma och Håkan och köpta mat till EC som är på måndag :/
Sen satte jag mej vi data,
Till sista blev jag hungrig och fråga om Sara och L-H skulle med till pizzan men L-H fick inte men Sara fick ;D<3
Efter maten for vi till Marjo och Fredrik och var barnvakt .
Johani satte sig i mitt knä och titta mej i ögonen sen pussa han mej x'D
Söt barn ! <3
När jag skulle lägga han nså grät han så jag fick ligga brevid han tills han somna vid mej :]<3
Då gick jag upp och såg idol med Sara och L-H <3
Där vid 12 så blev vi less och fråga om dom skulle komma hem snart för jag hade as ont i huvve och jag typ
knarka alvedon xD
Så dom kom hem och se fick vi en hundralapp var ;o
Vi gick hem och nu sitter jag här .
Ska gå och lägga mej nu för min skalle håller på att sprängas !! :(<3
Godnatt alla <3<3 / NF



Btw: Calle vi saknar dej !
               Dö INTE!
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR