Torsdag ;)

Tjozan ! ;D
Idag har jag varit på skolan och haft tråkigt !
Efter skolan när vi skulle gå hem så snöbada Peter och GS mej,Milla å Una x'D
Vi blev "lite" blöta !
Haha om jag var starkare än dom då jävlar ! :}
Jag tror jag ska börja på gym !
Det är ju oretvist !
Dom gymar ju ffs ! :(
Sen så kom vi hem efter typ 10 snöbad -.-''
Och då gjorde vi matten vi fick idag .
Efter maten for jag till Milla å vi spela the sims å prara med Matilda,Jossan,Lisen,Marcus och Johan ;P
För dom kom hem till Milla å hälsa på :]<3
Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar med folk .

Ska se en film nu tror jag ;]<3
Hörs i morgon !
Godnatt sov gött alla ! ;D<3 /NF


Och föresten! ;D
Jag,Milla,Tindra och mamma ska till Boden imorgon och hälsa på syrran ;D<3
Det kommer bli SKIT kul då Milla hänkar på ;D<3


      
Släpper ALDRIG taget gumman <3
(Jag å Milla) ;*

                    

Gammal men du är fortfarande                                
lika sööt! <3<3;*



    
Una,Milla,Sara och jag <3
Älskar er brudar! ;*


 
 Det vackraste jag vet 
           är NI ! <3;*
Utan er är jag ingenting!

2 kommentarer
savi
2008-12-05 15:28:36 » http://zaraviklund.blogg.se/

Jag har typ as tjocka ben på dom bilderna ):<3


johan
2008-12-06 22:27:24

haha de är klart man gör:P.... du kan börja gå på gymm men du kommer iallfall vara liten och svag;)




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR