Måndag :)

Tjozan ;D
Idag så fick vi igen våra matteprov och jag fick VG ;D<3
Sen efter skolan var jag med Milla å vi spela the sims och såg film :)
"mean girls" elr nått sånt heter den .
Den är jätte braaaa ! ;D<3
Efter filmen så var klockan 20.45 och då drog vi hem till mig.
Där visa jag lite av en film jag sett kvällen innan !
Den heter "The girl next door" och det stod att det var en skräck men jag vet ej .
För mig vad det de där det var så jävla hemskt !
Det handla om en tjej som blev misshandlad till döds av hennes kusiner å dera s mor ...
Grät då jag såg den och det var baserad på en riktig händelse ;(

Sen iallafall så drog Milla hem efter att ha sett en bit av den,
Och just nu sitter jag här och lyssnar på musik å chattar :)

Godnatt / NF

Är ledig på Torsdag för jag ska till stan med Milla ! ;D<3
1 kommentarer
LH
2008-12-16 21:20:05 » http://saralindback.blogg.se/

mean girls ;) heter den




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR