KevinBorg!! ;D<3

Tjaa alla !! ;D
Idag var jag på skolan och den sög !
Sen efetr skolan var jag med Milla å Una :)
Vi skulle fixa maten till ikväll för milla skulle ha party för hon har ju fyllt hår osv ;)
Och vi gjorde taco ! <3
Det blev as gött !
Efter maten kasta vi ägg till varandra xD
L-H fick 2 ägg på sig och jag fick en men det var bara en spricka i den jag fick så det ran bara lite ut ;p
 
Efter det såg vi IDOL !!  ;D<3
Och det var så spännande !
Jag,L-H,Sara,Milla å Una satt och höll händerna för Kevin ! <3<3
OCH HAN VANN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D;D;D
Vi bildade en hög i soffan hos Milla oxh skrek !
Alla låg på varandra! x'D
Sen så gick Una hem å då kasta vi ägg igen (A)
Men den sprak inte :(
Och sen skulle alla hem så då drog jag med ...

Aja ska se film nu :)<3
Godnatt <3;* /NF


OBS: Kom ihåg att Kevin äger Alice ! ;D<33   MKT !

1 kommentarer
LH
2008-12-13 12:10:38 » http://saralindback.blogg.se/

De va gode kletigt med ägg över hela handen x)




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR