Fredag :)

Haha !
Dom som skulle åka i backen idag kom inte så låångt ! ;)
Liften funka inte fören typ 3 halv 4 x'D
Men då den öppnade så tog jag och Sara kort med våra nya systemkameror på då Peter och G-S hoppa (a) 
Vissa kort blev mörka så jag fick bara tvåå kavar som var lite ljusare iaf ;p
Sen så har vi inte gjort nå mer.
Fick typ fika hos Sara när vi kom hem ;D


Därimot så hade jag,Sara och L-H skit kul med våra kameror igår ! ;D
Vi fota som faan ! xD

Här är nååra bilder ! ;)<3

           
       
           
                    
           
              
        

  

____________________________________________________________________________

Faan vad kul jag,Sara och L-H hade ikväll med ! ;D<3
Tog kort idag med (a) 
Jag å Sara var modell x'D
Fåår inte lägga ut nåra bilder för dom så ni får nöja er med att bara veta hur jävla kul vi hade ! ! ;D ;(
Ni kan ju fantisera :)

P&K / NF            
1 kommentarer
Anonym
2008-12-28 00:07:01

P&K ?




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR