En utmärkt Fredag <3

HejsanHoppsan ;D
Idag så har jag varit på skolan och vi hade idrott,musik sen lunch och så sluta vi ;)
Efter skolan for jag hem och tvätta Millas hår och hon tvätta mitt för vi hade ingen gympa för Arne
var sjuk så vi gick rispromenad istället :P
Efter att vi gjort oss klar drog vi till Boden med mamma å Tindra :D<3
Vi gick på stan och köpte en jacka å mysse åt mej !
Jackan var jätte fin ;D<3
Myssen oxå ofc ! ;)
Sen drog vi till Max och käka för jag höll på att dö av hunger !
Efter maten for vi till dollar och då köpte vi lite godis och mamma köpte annat oxå =)
Till slut for vi hem till syrran å brorsan och såg Idol !
Robin åkte ut ! ;(<3
Men jag viste ändå inte vem av Robin och Alice som skulle åka ut för jag tycker båda är braa :)<3
Men alla vet ju att Kevin vinner och att han är BÄST ! <3
Så är det bara ;)
Och nu ska jag och Milla se någon skräck film.
Sen ska vi soova ! ;D

Imorgon öppnar backen FFS !! ;D;D;D<3<3<3
FY FAN VAD KUL ! ;D<3
LÄNKTAR SOM FAAAAAAAAAAAN ! ;D<3

Aja ;P
Godnatt alla <3
Sov gott ! ;) /NF
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR